saqoor
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

saqoor

اجمل منتدياااااااااات

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخولworld clock

بحبها جداااااااااااااااااااا........

5 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
رائد حلال المشاكل
المشرفين
المشرفين
رائد حلال المشاكل

ذكر
المزاج : مرح

بحبها جداااااااااااااااااااا........ Empty
مُساهمةموضوع: بحبها جداااااااااااااااااااا........   بحبها جداااااااااااااااااااا........ I_icon_minitimeالثلاثاء أغسطس 05, 2008 6:20 am

flower flower flower I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you انا حبيت بجد حبيت بنت بسم الله ما شاء الله عليها زى القمر هى فعلا امتلكتنى بكل ما تحتوى تلك الكلمه من معانى لانى بجد ولاول مره بقولها حسيت انى معرفتش معنى الحب ده قبل كده فتاه فيها كل صفات الرقه والجاذبيه وحسن الخلق والاحتواء بكل معانيه فتاه مهما قولت ولا عدت عنها عمرى ما هوفيها قدر حقها عليا انسانه خليتنى انسان من بعد ما كنت حطام انسانه خليتنى جميل المشاعر ومرهف الاحاسيس من بعد ما كانت مجمده انسانه وانسانه وانسانه مش عارف هاقول ايه ولا اعيد ايه عنها انسانه بجد انحنى امامها وبعلو صوتى ممكن اقولها بحبببببببببببببببببك دون حياء او خجل حب عفوى وحب طاهر دون اى شوائب تعكره حب جميل رقيق بتمنى من الله ان يتم بالزواج المابراك ان شاء الله اتمنى دعواتكم فيه الانسانه دى موجوده معانا هنا بالمنتدى اسمها اسراء وهى فعلا جميله وبنت ناس ودايما بوجهها سراء انسانه احبتنى حقا وانا بادلتها مشاعرى صدقا فهى لا تعرف عن الاساءه لغوا وصرت متيم انا بها عشقا فأقولها واضحة وصريحه ربى يحفظك لى يا اسراء ويتمم مجهودنا على خير اقولها امام الجميع واعترف بها امام الجميع عرفت معنى الحب على يدك نعم انتى يا اسراء واتمنى تكون قصة حبنا مدونه على جدران كل معابد الحب الجميل وتسطر اسامينا مثل روميو وجولييت وقيس وليلى ويكون لنا منزلا جميلا نسعد فيه انا وانتى مع اطفالنا ان شاء الله تعالى واتمنى دعائكم
طائر الليل الحزين
المشرفين
المشرفين
طائر الليل الحزين

ذكر
المزاج : الحمد لله

مُساهمةموضوع: رد: بحبها جداااااااااااااااااااا........   بحبها جداااااااااااااااااااا........ I_icon_minitimeالثلاثاء أغسطس 05, 2008 10:39 am

غريبه لو واحد بيحب زييك كدا يا حوبى ميكتبش شعر حزن بالشكل ده اكيد فى كماله للموضوع لازم تحكيهالنا الجانب التانى من الحدوته
هههههههههههههههههههههه
مش تزعل منى يا حوبى انا عارف الشعر عاطفه ودفعه شاعريه
وانت الدافع بتاعك دافع حب مش دافع عتاب وكره وحزن
تفرق يا حوبى
الا اذا كان فى قبلها
ههههههههههههههههههههه
اخوك طائر

بحبها جداااااااااااااااااااا........ 42711_10
صقر الرومانسية
Admin
Admin
صقر الرومانسية

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: بحبها جداااااااااااااااااااا........   بحبها جداااااااااااااااااااا........ I_icon_minitimeالثلاثاء أغسطس 05, 2008 12:10 pm

انا بجد سعيد اوى اوى اوى اوى اوى بيكٍ يا رائد يا اخويا و سعيد باختى الغالية اسراء انكم نورتونى و كمان اعترافك هنا
فى موضوع ممكن يشوفو كل الناس دة معناه حب بجد مش عاوز اكتر من حبها ليك و حبك ليها

يا ربيتم ليكم الزواج على خير يا رب و يخليكم لبعض و يسعد ايامكم و يزقككم من نعمة و يجعل لكم مخرجا من مشكلة

اللـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــهـــــــــــــــــــــم امــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــين

https://saqoor.yoo7.com
esraa
صقر نشيط

انثى
المزاج : mare7

مُساهمةموضوع: رد: بحبها جداااااااااااااااااااا........   بحبها جداااااااااااااااااااا........ I_icon_minitimeالثلاثاء أغسطس 05, 2008 12:19 pm

m3ak 3araft el 7ob ya ajmal ensan 3araftah fe 7ayaty اهداء
رائد حلال المشاكل
المشرفين
المشرفين
رائد حلال المشاكل

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: بحبها جداااااااااااااااااااا........   بحبها جداااااااااااااااااااا........ I_icon_minitimeالثلاثاء أغسطس 05, 2008 12:27 pm

ربنا يعزك يا خالد يارب وانا عمرى ما ازعل منك ولا من اى مخلوق سوا انا حبى لاسراء ممكن مهما اتكلمت وقولت يبقا ولا كناى قولت وصدقنى ده حقيقه مش خيال ومشكووووووووووووووووووووور لمرورك
رائد حلال المشاكل
المشرفين
المشرفين
رائد حلال المشاكل

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: بحبها جداااااااااااااااااااا........   بحبها جداااااااااااااااااااا........ I_icon_minitimeالثلاثاء أغسطس 05, 2008 12:29 pm

ربنا يكرمك يا صقر ومشكور جدا على دعائك لينا وحبى لاسراء يا صقر عمرى ما اخجل منه لان الحب لا عيب ولا جريمه لكن العيب هو اصطناع الحب واننا نمثلو على ناس تانيه وبالتالى والله احنا مش بنخدع غير نفسنا مش بنخدع حد تانى ومشكوووووووووور على ردك
رائد حلال المشاكل
المشرفين
المشرفين
رائد حلال المشاكل

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: بحبها جداااااااااااااااااااا........   بحبها جداااااااااااااااااااا........ I_icon_minitimeالثلاثاء أغسطس 05, 2008 12:31 pm

اسراء بحبك واذا انا كنت اجمل انسان فى الدنيا يبقا انا بقيت كده بيكى وليكى وربنا وحده اللى شاهد على مصداقيتى معاكى وبرضه بكررها وهاقولها للجميع انا بحبببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببك I love you
طائر الليل الحزين
المشرفين
المشرفين
طائر الليل الحزين

ذكر
المزاج : الحمد لله

مُساهمةموضوع: رد: بحبها جداااااااااااااااااااا........   بحبها جداااااااااااااااااااا........ I_icon_minitimeالثلاثاء أغسطس 05, 2008 1:15 pm

اوك يا حبيب قلبى يا رائد يا سكره وربنا ميحرمكش منى ابدا
هههههههههههههه
اوكيك يا حوبى انت شكلك بتحبها بجد ربنا يوفقكم وتقدر تتجوزها بازن الله بس اهم حاجه مش تنسانى فى الحمام والفراخ المحشيه سبلى نصيبى
ههههههههههههههه
انما الواد صقورى لا مش تديله
ههههههههههههههه
اخوك طائر

بحبها جداااااااااااااااااااا........ 42755_10
دموع وردة
صقر فعال

انثى
المزاج : الشعر

مُساهمةموضوع: رد: بحبها جداااااااااااااااااااا........   بحبها جداااااااااااااااااااا........ I_icon_minitimeالثلاثاء أغسطس 05, 2008 11:02 pm

ربنا يتمم لكم على خير ياااااااااااااااااااااااااااااااااارب يارائد وربنا يكرمكم يارب انت واسراء وعقبال مانبارك لكم على الفرح ياااااااااااارب

نفسى ياخالد تبطل طفاسة فضحتنا يابنى كل همك على الاكل بس متنساش اختك سارة بقى فى الاكل اللى هيجى لك
هههههههههههههههههههههههههههه
ربنا يوفقكم يااااااااااااارب يارائد انت والاخت اسراء ياااااااااااارب
اختك الصغيرة سارة
دموع وردة
صقر فعال

انثى
المزاج : الشعر

مُساهمةموضوع: رد: بحبها جداااااااااااااااااااا........   بحبها جداااااااااااااااااااا........ I_icon_minitimeالثلاثاء أغسطس 05, 2008 11:06 pm

ربنا يتمم لكم على خير ياااااااااااااااااااااااااااااااااارب يارائد وربنا يكرمكم يارب انت واسراء وعقبال مانبارك لكم على الفرح ياااااااااااارب

نفسى ياخالد تبطل طفاسة فضحتنا يابنى كل همك على الاكل بس متنساش اختك سارة بقى فى الاكل اللى هيجى لك
هههههههههههههههههههههههههههه
ربنا يوفقكم يااااااااااااارب يارائد انت والاخت اسراء ياااااااااااارب
اختك الصغيرة سارة
رائد حلال المشاكل
المشرفين
المشرفين
رائد حلال المشاكل

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: بحبها جداااااااااااااااااااا........   بحبها جداااااااااااااااااااا........ I_icon_minitimeالأربعاء أغسطس 06, 2008 2:24 am

مشكووووووووووووووووره ساره على مرورك وعلى دعوتك ليا انا واسراء واتمنى يارب كل اتنين يحبو بعض زينا انا واسراء لان بجد مشوفتش ومعرفتش ومش هاعرف حب بالشكل ده وربنا يسعدك يا ساره يا كبده يارب زى ما بتسعدى اخوكى رائد بكلماتك الجميله وان شاء الله هعرفك على اسراء قريب فى فرحنا وعقبالك يارب وبالنسبه للاكل متقلقيش يوم فرحى انا واسارء ان شاء الله هوقفك فى المطبخ بس علشان تغسلى المواعيييييييييييييييييين Razz Embarassed Razz Razz Razz lol! lol! lol!
رائد حلال المشاكل
المشرفين
المشرفين
رائد حلال المشاكل

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: بحبها جداااااااااااااااااااا........   بحبها جداااااااااااااااااااا........ I_icon_minitimeالأربعاء أغسطس 06, 2008 2:40 am

بالنسبه ليك انت بقا يا خالد متقلقش عامل حسابك فربع جحمامه وشوية رز اتاكلو فى فرح تانى قبل كده بس ياريت متخلصهمش علشان عاوز اعزم عليهم ناس تانيه هههههههههههههههههههههههه

بحبها جداااااااااااااااااااا........
صفحة 1 من اصل 1