saqoor
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

saqoor

اجمل منتدياااااااااات

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخولworld clock

موضوع مهم يهم جميع الاعضاء غير بتاع صقورى حوبى الهدف منه نعرفك اكتر

4 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
طائر الليل الحزين
المشرفين
المشرفين
طائر الليل الحزين

ذكر
المزاج : الحمد لله

موضوع مهم يهم جميع الاعضاء غير بتاع صقورى حوبى الهدف منه نعرفك اكتر Empty
مُساهمةموضوع: موضوع مهم يهم جميع الاعضاء غير بتاع صقورى حوبى الهدف منه نعرفك اكتر   موضوع مهم يهم جميع الاعضاء غير بتاع صقورى حوبى الهدف منه نعرفك اكتر I_icon_minitimeالأحد أغسطس 03, 2008 10:30 pm

موضوع مهم يهم جميع الاعضاء غير بتاع صقورى حوبى الهدف منه نعرفك اكتر 42702_11

بسم الله الرحمن الرحيم

طبعا انا هخوش فى الموضوع على طول اتمنى كل واحد من الاعضاء يقولنا نبزه مختصره عن نفسه بيحب ايه مبيحبش ايه
نبزه عن اهم مواقف فى حياته
ايه رايه فى الاعضاء الى هنا من هوا اكتر عضو اثر فيه
من هوا العضو الى اثرت شخصيته فيه
طبعا واتمنى انكم تكلم معانا ومش تتردد وتجاوب بكل امانه وصراجحه ويا ريت كل الى يشاهد الموضوع ويقول دى حكايه لسه هكتب كل ده عادى احنا محتاجين نعرف بعض اكتر واكتر مش مهم انت هتكتب قد ايه المهم انك جاوبت معانا وهتكون واحد مننا لازم نعرف بعض اكتر

اخوكم طائر

جدو ابليس
صقر صغير
جدو ابليس

ذكر
المزاج : كويس مش بطال

مُساهمةموضوع: رد: موضوع مهم يهم جميع الاعضاء غير بتاع صقورى حوبى الهدف منه نعرفك اكتر   موضوع مهم يهم جميع الاعضاء غير بتاع صقورى حوبى الهدف منه نعرفك اكتر I_icon_minitimeالإثنين أغسطس 04, 2008 6:19 pm

هو موضوع حلو
بس معتقدش ان ولا اقولك ماشى ابتدى انا
انا زى ماقولت فى عرف نفسك مع صقر اسمى احمد وطريقه معرفتى على محمد ( صقر ) عن طريق الصدفه بالشات استريحنا لبعض اخدنا ميلات بعض رغينا فى تليفونات بعض اتخرب بيت اهلنا مع بعض المهم فى الاخر قابلنا بعض وبجد انا حبيته اوى واحترمته كاخ صغير ليا فى السن بس كبير فى عقله
انا بحب اسمع اغانى كتير اوى وخاصه اليسا وفؤش
رومانسى بطريقه غبيه لدرجه انى كرهت نفسى بسبب كده
بحب الخير لكل الناس ومش بعرف اكره حد
مش عارف اقول ايه تانى
اللى عنده اى سؤال يتفضل وانا ممكن اجاوب عليه
رائد حلال المشاكل
المشرفين
المشرفين
رائد حلال المشاكل

ذكر
المزاج : مرح

مُساهمةموضوع: رد: موضوع مهم يهم جميع الاعضاء غير بتاع صقورى حوبى الهدف منه نعرفك اكتر   موضوع مهم يهم جميع الاعضاء غير بتاع صقورى حوبى الهدف منه نعرفك اكتر I_icon_minitimeالثلاثاء أغسطس 05, 2008 3:12 am

flower flower flower flower flower farao farao farao farao farao موضوع جميل يا طائر احييك عليه بس كنت اتمنى طارح الموضوع كان يبدأ بنفسه يمكن كنا نقدر نحدد الشخصيه اللى هنقولها عن نفسنا وعامة انا هكلمكو عن نفسى يمكن تلاقو فيا بعض العيوب ممكن تتجنبوها او بعض الصفات ممكن تتحلو بيها وتستفيدو منها اولا اان شاب من منطقه شعبيه اسمها شبرالخيمه من اسرة بسيطه نقدر نقول عليها مكافحه ارتبيت وعيشت بين تلاته اخوات غيرى كلنا شباب انا رقم 2 فيهم وكنت اكتر واحد متفوق فى التعليم فيهم وده بدون مبالغه لكن شاءت الظروف انى مكملش دراستى واتجهت للعمل وبدات اكسب وعملت فلوس منهم عربيه وشقه فى مدينة نصر لكن دائما تاتى الرياح بما لا تشتهى به السفن انا طبعا كنت شاب وصغير وعيشت لوحدى كتير وطبعا اسوأ شىء فى الدنيا الشاب او البنت اللى يعيشو من غير رقابه وطبعا المفروض يكون كلامى فهمتوه من غير ما اكمل واختصر كلامى بان كل شىء عملتو ضاع لكن استفدت وبدات اقف تانى على رجلى وبقيت اشتغل تانى وعلى فكره انا بشتغل سواق تاكسى وبدأت رحلتى مع رائد اللى ادامكم ده دلوقتى شخص مكملش تعليمه لكن مثقف والحمد لله شخص بدأ يتحكم بعقله فى كل شىء شخص بدأ يعرف الكلمه ومعناها وايه هيفيد منها وايه هيضر وبدات واستمريت على رائد لغاية ما وصلت لرائد حلال المشاكل اللى معاكم هنا فى المنتدى اللى عرفنى عليه صقر وانا مش بخجل يا جماعه من نفسى ولا من طبيعتى اللى كانت واللى بقت دلوقتى بالعكس سيدنا عمر رضى الله عنه قال خير الخطائين التوابين وخيرهم من اعترف بخطئه وانا الحمد لله اعترفت بخطئى وتداركته بعد كده وبقيت رائد حلال المشاكل اللى بلا مبالغه والله ناس كتير من بره مصر جاتلى وشافتنى وقعدت معايا من بعد ما استعانت بيا فى مشاكلهم وكان توفيق ربنا ليا فيها كبييير جدا وناس كتير كمان من مصر ولما نجحت فكده بقيت من شخص تافهه وضايع مع اشياء كتير غلط فى حياته الى رائد حلال المشاكل العاطفيه اللى بيتكلم بعقله مش بلسانه وبيحتفظ بخفة دمه زى الناس ما وصفته وعلى اللى ساعدنى فكده اولا توفيق ربنا ليا ثم انى عاوز كده باختصار اللى عاوز شىء ومؤمن بيه اكيد ربنا هيوفقه فيه واتمنى مكونش طولت عليكم واتمنى ربنا يوفق الجميع واقبلو مرورى اخيكم : رائــــــــد حلال المشاكل العاطفيه
طائر الليل الحزين
المشرفين
المشرفين
طائر الليل الحزين

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: موضوع مهم يهم جميع الاعضاء غير بتاع صقورى حوبى الهدف منه نعرفك اكتر   موضوع مهم يهم جميع الاعضاء غير بتاع صقورى حوبى الهدف منه نعرفك اكتر I_icon_minitimeالثلاثاء أغسطس 05, 2008 12:48 pm

بجد انتم الاتنين هايلين جدا وبصراحه انا فهمت شخصيتكم اكتر بس ابليس مش اتكلم عن شخصيته قوى بس عايزه الى يفكره فيه كويس هيفهم فهمت انه بيحب اصحابه جدا ومش مهم الى ضيعه من فلوس المهم ان هوا عرف صاحب ودى حاجه جميله جدا واول صفاته وفى لصاحبه وبيحب القرابه من الناس

اما رائد حبيب قلبى فهمت منه انه مكافح اتجه لله سبحانه وتعالى مش متكبر بيحب الناس وبيحب الخير ليهموطبعا دى صفات كلها جميله وبجد يا رائد شخصيتك جميله ومش عيب ان الانسان مننا يغلط اهم حاجه انه يعرف يصلح غلطه ومش يتجه ليه تانى

وبجد انا معجب بيكم واتمنى انكم تلمونا اكتر عن شخصيتكم ويا ريت يا جو تكتر فى كلامك شويه معلش هنتعبك معانا يا حوبى

اخوكم طائر

موضوع مهم يهم جميع الاعضاء غير بتاع صقورى حوبى الهدف منه نعرفك اكتر 42752_10
طائر الليل الحزين
المشرفين
المشرفين
طائر الليل الحزين

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: موضوع مهم يهم جميع الاعضاء غير بتاع صقورى حوبى الهدف منه نعرفك اكتر   موضوع مهم يهم جميع الاعضاء غير بتاع صقورى حوبى الهدف منه نعرفك اكتر I_icon_minitimeالثلاثاء أغسطس 05, 2008 1:05 pm

موضوع مهم يهم جميع الاعضاء غير بتاع صقورى حوبى الهدف منه نعرفك اكتر 42702_18

بسم الله الرحمن الرحيم

احب اعرفكم اكتر بنفسى انا اسمى خالد الامير محمود منصور
انا من عيله الحمد لله غنيه بس فى نفس الوقت متواضعه جدا الحمد لله لا عمرنا افتخرنا بفلوسنا ولا صرفناها فى حاجات ملهاش قيمه ابدا ياعنى سورى العربيه مش جبناها لان بابا فى عربيه بتوصله الشغل ومراسى انا واخواتى قريبه وماما الشغل منها قريب
والحمد لله ربنا رزقنى بعيله مسلمه ومتدينا جدا وطيبن جدا ديما كانوا بينصحونى بالصح وامى ليها اكيد دور كبير فى حياتى بصراحه اكتر صاحب بحبه امى وعلى فكره الام اعز صاحب هتلاقيه عمره ما فيوم يبيعك ولا يسيبك ولو اسات اليه هوا الى بياجى يصالحك صح انا بتخانق معاهم كتير بس انا بحبهم جدا ومقدرش انام غير لما اصالحهم وده بسبب انى خلاص كبرت ياعنى هما ليهم قوانين انى ارجع البيت قبل الساعه 12 وكدا العادات الى من زمان دى وعياله ابويا وامى جميله جدا طيبين وكرمه لدرجه ما تتوصفش ياعنى الحمد لله الكرم فى علتنا كلها ده ارث بنا والمسلمين كلهم كانوا كرما واهم صفه من صفات المسلم الكرم والصدق ولامانه دى صفات لازم نتحلى بيها انا برده زى اخويا رائد انا بعد اعدادى جبت مجموع كبير 99.9 % كنت اول مره اعملها فى حياتى خلا ابويا يفرح بيا جدا لدرجه انه بقا يدينى فلوس عمرى ما مسكتها فى ايدى كان قبل ما اخرج لازم يكون فى جيبى بتاع 100 جنيه على الاقل كل يوم معرفش ايه الى خلاه كدا بس اكيد علشان مجموعى وسبحان الله بسبب كتر الفلوس ضعت بقيت اروح النت واهرب من الدروس قعت كدا فو اولى ثانوى و2 ثانوى لكن فى ثالثه قعت مع نفسى ولقيت نفسى انا الى هخسر خت قرار وقولت لابويا انا مش عايز منك ولا مليم المصروف جنيه مش عايزه انا مدام باكل وبشرب مش مهم اى حاجه تانى وحبست نفسى فى البيت وطبعا كنت اعرف بنات كتير قطعت عنهم مره واحده وبقيت اتجه لربنا طول والقت وعلى فكره انا بصلى من صغرى وحافظ 15 جزء فى القران وده لانى كونت بروح كتاب لكن دلوقتى للاسف امن الدوله قفله ليه معرفش المهم الحمد لله ربنا وفقنى وقدرت اخش كليه تجاره طبعا جبت فى 2 ثانوى 75%
وفى 3 ثانوى 94%
برغم انى زاكرت يا دوب فى اواخر نص السنه ياعنى قبل الامتحان ببتاع 3 شهور كدا بس كنت بزاكر بجد
ومن ساعتها سبحان الله مفيش اى بنت داخله دماغى ولو بنت جات تسلم عليا انفضلها وكانى مش شايفها غيرت خطى بتاع خمس مرات كل ما واحده تجيب الرقم اغيره لغايه لما نسيونى والحمد لله انهم نسيونى
من صفاتى
انا بحب اصحابى جدا وبحب الوفاء والخالاص والمانه
والصدق بحبح كل حاجه اشار اليها الدين
حاجه وحاده بس الى تعبانى انى بحب يكون مظهرى حلو قوى ولو فى حاجه بايظه بسبها حاسس انها ممكن تكون تكبر مش عارف بس اكيد هيا وحشه ياعنى لو مثلا حاجه نثلا اتقطعت قطعه صغيره حتى لو مش باينه اساسا وصغيره جدا مش بلبلسها وبيجبولى غرها حتى لو جديده جدا ليه مش عارف دى مشله ونفسى اخلص منها لزلك بحاول اكسر عينى حبه وده كله بسبب طبعا دلع ابويا ليا وانا صغير واحنا 3 اخوات انا اكبر واحد فيهم بابا من الصعيد صعيدى ياعنى اما ماما من الزقازيق
طبعا انا مبحبش الى بيخون صاحبه والمتكبر والى بيعاير الناس بحاجته
ومن هواياتى
انا بحب الرسم والشطرنج والشعر

ودى كل حاجه اعرفها ولو عايزيين اى حاجه تانى اامرم دى الحاجات الى اثرت فيا
غير ان فى شويه مواقف تانى هحكيها بعدين بس لما اجمع كام موقف كدا على بعض

موضوع مهم يهم جميع الاعضاء غير بتاع صقورى حوبى الهدف منه نعرفك اكتر 42747_11

اخوكم طائر

جدو ابليس
صقر صغير
جدو ابليس

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: موضوع مهم يهم جميع الاعضاء غير بتاع صقورى حوبى الهدف منه نعرفك اكتر   موضوع مهم يهم جميع الاعضاء غير بتاع صقورى حوبى الهدف منه نعرفك اكتر I_icon_minitimeالثلاثاء أغسطس 05, 2008 1:20 pm

بدايه رائد طبعا الحمدلله انا قعدت معاك يمكن مره واحده بس بجد حبيتك جداااااااااا وقربت منك اوى وتأثرت بشخصيتك لانك بجد انسان كويس ومحترم جدااا وفعلا كلامك كله صح اللى انت ذكرته ده
واخيرا انا بجد بعتز بمعرفتك واخوتك ليا
اخوك احمد جدو
جدو ابليس
صقر صغير
جدو ابليس

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: موضوع مهم يهم جميع الاعضاء غير بتاع صقورى حوبى الهدف منه نعرفك اكتر   موضوع مهم يهم جميع الاعضاء غير بتاع صقورى حوبى الهدف منه نعرفك اكتر I_icon_minitimeالثلاثاء أغسطس 05, 2008 1:21 pm

وانت يا خلود باين عليك شخص كويس جدا ومحترم وده بان من كلامك وبجد انا سعيد بمعرفتك اخوك احمد
جدو ابليس
صقر صغير
جدو ابليس

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: موضوع مهم يهم جميع الاعضاء غير بتاع صقورى حوبى الهدف منه نعرفك اكتر   موضوع مهم يهم جميع الاعضاء غير بتاع صقورى حوبى الهدف منه نعرفك اكتر I_icon_minitimeالثلاثاء أغسطس 05, 2008 1:32 pm

حعرفكم بنفسى اكتر
انا اخوكم احمد محمد غريب
فى بكالريوس تجارة خارجية
انا الاخ الاكبر وسط اخواتى او بمعنى اصح انا الكبير بعد اختى الصغيره وكان حيكون ليا اخت اكبر واخين اكبر بس الحمدلله وقدر الله وما شاء فعل توفوا
انا من اسره متوسطه جداا ابوبا موظف بأحدى الهيئات وولدتى ربه منزل
وبالرغم من الخلافات الدائمه معاهم الا انى بحبهم جدااااااا وهما اكتر زى اى اسره فى العالم كله
انا بقى من صغرى بيقولى عليا شقى جدااااا بس دمى خفيف وكانوا متوفعين ليا كليه الهندسه وانا كنت بتمنى كده بس للاسف اهلى سفرونى البلد (المنوفيه) علشان اقعد مع خيلانى اكمنهم موجهين فرنساوى ورياضيات وبالفعل سافرت وقضيت هناك اولى وثانيه ثانوى ويارتنى ما سافرت علشان جبت مجموع زباله فى ثانيه وبالتالى رجعت على القاهره وحولت ادبى وحسيت انه خلاص مش فارقه معايا ادخل اى حاجه لدرجه انى حسيت انى مش حلحق ادخل معهد خاص كمان بس الحمدلله ربنا قدرنى ودخلت كليه التجارة وبسبب استهتارى فى الكليه رسبت مرتين بس الحمدلله قدر الله وما شاء فعل
زى ما قولت قبل كده انا بعز الصداقه جداااااا جدااااااااا وبحب الخير لكل الناس
ويمكن حقول حاجه مش عارف يمكن كتير يضحك عليها انا لو شفت طفل بيعيط مثلا ممكن اعيط جنبه وكهذا شحات مثلا مشهد فى التليفزيون الخ الخ..
ما علينا
انا من هوياتى المفضله ليا الكوره كنت بحب العب كوره ااااااااااوى بس جت لحد فتره كده ومنعتها بسبب تعبى فى قلبى شويه
وبعد كده وانا فى اولى كليه لقيت نفسى بتجه للشعر بجانب الرسم ودخلت مسابقات فى الكليه بس طبعا مكنتش بدخل بأٍسمى محدش يسأل ليه علشان ..... بس وخلاص
بدأت بقى اكتب اغانى واشعار وكنت بقول انها غايه الروعه وبعد ما تعدى سنه مثلا واكتب تانى بحس اللى انا كتبته كان تافه جدا بس الحمدلله عندى مجموعه مش بطاله من الاغانى والاشعار ناس كتير مدحت فيها وشكرت فيها وعجبتهم الحمدلله
وده بفضل ربنا طبعا وصحابى المقربين ليا اللى كانوا ورايا خطوه بخطوه
بالنسبه بقى للحب اكيد طبعا كلنا بنحب الحب بكل ما فيه شوقه لهفته جرحه عذابه ونقع ونقوم ونكمل
وللحديث بقيه
ياريت مكونش تقلت عليكم
طائر الليل الحزين
المشرفين
المشرفين
طائر الليل الحزين

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: موضوع مهم يهم جميع الاعضاء غير بتاع صقورى حوبى الهدف منه نعرفك اكتر   موضوع مهم يهم جميع الاعضاء غير بتاع صقورى حوبى الهدف منه نعرفك اكتر I_icon_minitimeالثلاثاء أغسطس 05, 2008 10:00 pm

طبعا اتشرفت بمعرفتك يا حوبى يا احمد وبجد انا بحبك والله من كل قلبى وكنت اتمنى انك تختار اسم غير اسم ابليس ده سورى يا حوبى بس زى ما قولتللك نزكر الله احسن احنا ممكن نختارللك اسم تانى ونغيره بس تكون بنفس المشاركات ولو مش هينفع اوعدك لوغيرته لهنزل معاك مواضيع وارد كمان واخليك اعلمى منى والله
بس انت توافق وليا يا حوبى اخترللك اجمل اسم وهظبطهوللك هوا والتوقيع بتاعه
بس انت توافق يا حوبى وبجد انت شخصيتك جميله ومرحه والبقاء لله وانا اسف علشان اخواتك والحمد لله على كل شى
انت اخواتك انا برده كان ليا 17 عم وفجا ملقيش ولا عم والعمام كلها ملهاش ولاد ياعنى للاسف كل عمامى مجبوش عيل ققول يا ابن عمى ولكن كله عند الله
واحنا ديما بنحمد ربنا على كل شى
souna
صقر صغير

انثى
المزاج : al7amdolilah

مُساهمةموضوع: رد: موضوع مهم يهم جميع الاعضاء غير بتاع صقورى حوبى الهدف منه نعرفك اكتر   موضوع مهم يهم جميع الاعضاء غير بتاع صقورى حوبى الهدف منه نعرفك اكتر I_icon_minitimeالخميس أغسطس 07, 2008 3:34 pm

السلام عليكم
انا جديدة هنا في المنتدى وهذه اول مشاركتي ، عجبني هذا الركن في المتندى لانه يسمح للمشاركين يعرفوا بعض اكثر، انا عرفت هذا المنتدى من رائد وعن طريق هذا الركن اتعرفت عليه اكثر ، انا سعيدة بوجودي معاكم واتمنالكم كل الخير
عن نفسي، مممممممممممممم، انا اسمي سناء من المغرب، من اسرة ميسورة وكريمة والحمدلله، بابا مهنته "مترجم محلف" ماما ست بيت، احنا 5 اخوات ولدين و3 بنات انا جيت في الوسط يعني رتبة3، دراستي كانت في مجال الاقتصاد بس شائت الاقدار اني ادرس اضافة الى ذلك ترجمة، السنة الجاية ان شاء الله اخذ دبلوم ترجمة، شخصتي هادئة ، لا احب المشاكل، اقدر الحب بمعنى ارتباط وليس تسلية، مممممممممممممممممم، المهم هذا الي عندي هلا Very Happy ، تقبلوا مشاركتي Wink ، واتمنالكم كل خير
طائر الليل الحزين
المشرفين
المشرفين
طائر الليل الحزين

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: موضوع مهم يهم جميع الاعضاء غير بتاع صقورى حوبى الهدف منه نعرفك اكتر   موضوع مهم يهم جميع الاعضاء غير بتاع صقورى حوبى الهدف منه نعرفك اكتر I_icon_minitimeالخميس أغسطس 07, 2008 11:05 pm

بجد انا اتشرفت بمعرفتك اختى سناء بس انا بجد زعلان جدا مفيش حد قدى انا وصقورى فى السن كله اكبر مننا بجد حاجه تعقد
هههههههههههههههههههه
اله ربنا يرزقنا باواحد قدنا يانس وحددتنا
ههههههههههههههههههههههه
لا طبعا كلكم منورين بس انا نورى اكتر
Razz Razz Razz Razz Razz

موضوع مهم يهم جميع الاعضاء غير بتاع صقورى حوبى الهدف منه نعرفك اكتر 42726_12
رائد حلال المشاكل
المشرفين
المشرفين
رائد حلال المشاكل

ذكر
المزاج : مرح

مُساهمةموضوع: رد: موضوع مهم يهم جميع الاعضاء غير بتاع صقورى حوبى الهدف منه نعرفك اكتر   موضوع مهم يهم جميع الاعضاء غير بتاع صقورى حوبى الهدف منه نعرفك اكتر I_icon_minitimeالجمعة أغسطس 08, 2008 11:47 am

اهلا وسهلا بيكى يا سنااااااااااااااااااااء يارب يحفظك وبجد سعيد جدا بمشاركتك معانا واهى فرصه اعرفك فيها على حبيبة اخوكى رائد وهى اسراء حبيبة قلبى ونور عينى وحياتى اللى بتمناها من رب العالمين واهلا بيكى يا سناء معانا اخت عزيزه علينا وعلى الجميع اهداء
souna
صقر صغير

انثى

مُساهمةموضوع: رد: موضوع مهم يهم جميع الاعضاء غير بتاع صقورى حوبى الهدف منه نعرفك اكتر   موضوع مهم يهم جميع الاعضاء غير بتاع صقورى حوبى الهدف منه نعرفك اكتر I_icon_minitimeالجمعة أغسطس 08, 2008 1:28 pm

مررررررررررررسي كثير رائد، متشوقة اعرف حبيبتك Wink وان شاء الله ربنا يجمعك لما يرضاه، اهداء
souna
صقر صغير

انثى

مُساهمةموضوع: رد: موضوع مهم يهم جميع الاعضاء غير بتاع صقورى حوبى الهدف منه نعرفك اكتر   موضوع مهم يهم جميع الاعضاء غير بتاع صقورى حوبى الهدف منه نعرفك اكتر I_icon_minitimeالجمعة أغسطس 08, 2008 1:30 pm

هلا طائر اهداء شكرا على ترحيبك، لاتنزعج هههههههههههههههههههههههه، اول واحد يسجل بعدي رااااح يكووووووووووووووون في عمركم Very Happy
طائر الليل الحزين
المشرفين
المشرفين
طائر الليل الحزين

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: موضوع مهم يهم جميع الاعضاء غير بتاع صقورى حوبى الهدف منه نعرفك اكتر   موضوع مهم يهم جميع الاعضاء غير بتاع صقورى حوبى الهدف منه نعرفك اكتر I_icon_minitimeالأحد أغسطس 10, 2008 11:03 am

يا ريت والله يا سناء لانى بجد تعبت قوى من شغل الى الكل اكبر مننا حصلتلى عقده فى الملخيه

اخوكم طائر

منورنا ديما

موضوع مهم يهم جميع الاعضاء غير بتاع صقورى حوبى الهدف منه نعرفك اكتر
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-