saqoor
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

saqoor

اجمل منتدياااااااااات

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخولworld clock

الاجابه على طلب الاخت دموع ورده ( رصيد ببلاش) ازاى يكون عاندك رصيد ببلاش

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
طائر الليل الحزين
المشرفين
المشرفين
طائر الليل الحزين

ذكر
المزاج : الحمد لله

الاجابه على طلب الاخت دموع ورده ( رصيد ببلاش) ازاى يكون عاندك رصيد ببلاش Empty
مُساهمةموضوع: الاجابه على طلب الاخت دموع ورده ( رصيد ببلاش) ازاى يكون عاندك رصيد ببلاش   الاجابه على طلب الاخت دموع ورده ( رصيد ببلاش) ازاى يكون عاندك رصيد ببلاش I_icon_minitimeالخميس يوليو 31, 2008 10:42 am

بسم الله الرحمن الرحيم
حبائى فى الله طبعا الاخت دموع ورده كان عندها مشكله الرصيد ازاى تقدر تزود رصدها وانا وعدتها انى هجبلها رصيد ببلاش وطبعا فى كزا حل يا تاخدى من اى حد عاندك فى البيت وحولى من وراه خمسه عشره على قد الى معاه مش
مهمههههههههههههههههههههههه
وفى طريقه تانيه جميله جدا بس يا ريت تركزا علشان هيا عايزه دماغ
طبعا الطرييقه عيبها انك مش هتتتكلم من الموبايل بس هتتكلم من النت بس هتلكم اى حد فى العالم لاى موبايل او خط ارضى واى دوله فى العالم طبعا بيكونليك رصيد بالدولار وده بيكون طبعا نتيجه نزوللك عليه دوما بيكون بالوقت كل ما تزيد زيارتك ليه يزيد رصيدك وكل ما تزيد دعاياك للناس بيزيد رصيدك طبعا مش هطول فى الكلام انا هديكم الموقع واتبعم خطواطى اول باؤل
الرابط هوا :

http://www.globe7.com/downloadg7.php

هيظهرك طبعا الموقع وتحمل منه البرنامج على اساس النسخه بتاعتك وغالبا ما بتكون اكس بى المهم بيتحمل على الجهاز وهتنزل على الموضوع بيظهرللك اربع رسوم جنب بعض اول واحده phone ( تعمل اتصال تلفونى ) بمجر ما تضغط عليها هيقولك دخل الاسم والباسوورد طبعا هتعمل حساب جديد من طبعا وتدخل بياناتك كلها واحفظ حاجتك وتقدر بعد كدا انك تتلكم براحتك وتبعت رسايل كمان براحتك واتمنى ان البرنامج يعجبكم وشكر [b]ولو فى اى افتفسار ارجوا انكم مش تترددوا فى السؤال وزى ما قولت احنا محترفون ولو فى اى حاجه طلبنها انا موجود بازن الله وكام الاخ صقورى حبيبى موجود معاكم لو فى اى مشكله معاكم فى اى شئ مش مهم الجوال بس
والسلام عليكم ورحمه الله وبركاته
دموع وردة
صقر فعال

انثى
المزاج : الشعر

مُساهمةموضوع: رد: الاجابه على طلب الاخت دموع ورده ( رصيد ببلاش) ازاى يكون عاندك رصيد ببلاش   الاجابه على طلب الاخت دموع ورده ( رصيد ببلاش) ازاى يكون عاندك رصيد ببلاش I_icon_minitimeالخميس يوليو 31, 2008 12:39 pm

تسلم ايدك ياخالد ياااااااااااااااااااااارب
لا بجد كدة انت غلبت روتانا سينما انا بعد كدة هخاف اقولك هات حاجة صعبة دة انت غلبت المحترفون ياعم
بجد ماشاء الله عليك ربنا يكرمك ويوفقك ياااااااااااااااااااااااااااااارب
وان شاء الله هبقى احولك رصيد ومش تبقى تدى لصقورى منه هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

مع خالد مش هتقدر تغمض عنيك انما اى منتدى نام ومدد رجليك
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
طائر الليل الحزين
المشرفين
المشرفين
طائر الليل الحزين

ذكر
المزاج : الحمد لله

مُساهمةموضوع: رد: الاجابه على طلب الاخت دموع ورده ( رصيد ببلاش) ازاى يكون عاندك رصيد ببلاش   الاجابه على طلب الاخت دموع ورده ( رصيد ببلاش) ازاى يكون عاندك رصيد ببلاش I_icon_minitimeالخميس يوليو 31, 2008 7:07 pm

مرسى ساره على كلامك الهايل وبجد انا بجيب كل حاجه علشانك وعلشان المنتدى كله واحنا الحمد لله وبفضل الله وبفضلكم بس هوصل لمرحله الاحتراف وفى حاجه بقا هوضحاللك كل حاجه هتلاقيها فى نت بس عايزه صبر واحتراف وفى مثل بيقوللك ققرى الى بين السطور تعرفى الموضوع بيتلكم عليه وهوا ده الى انا احترفت فيه والحمد لله ولو طلبتى اى حاجه هجبهاللك المره الجايه اطلبى موبايل مش رصيد بس
ههههههههههههههههههههههههههههه
وبجد انتى ظريفه جدا ودمك عسل وبارك الله فيكى

الاجابه على طلب الاخت دموع ورده ( رصيد ببلاش) ازاى يكون عاندك رصيد ببلاش
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-